eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZepsuty dysk a dane! › Re: Zepsuty dysk a dane!
  • Data: 2003-01-14 17:52:33
    Temat: Re: Zepsuty dysk a dane!
    Od: Romek <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Jan 2003 18:38:59 +0100, "Pawel Rosiak"
    <p...@h...pl> napisał(a):

    >
    >Użytkownik "Borsuk" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >news:b01g5n$8v7$1@news.tpi.pl...
    >> Zepsul mu sie dysk twardy, wraz z dyskiem staracielm cenne dane (dysk na
    >> gwarancji). W sklepie powiedziano mi ze oni ponoszą jedynie
    >odpowiedzialnosc
    >> za dysk, utrara danych to juz mu problem. Czy to prawda? Czy jednak ktos
    >> ponosi odpowiedzialnosc za utrate danych?
    >>
    >> Za pomoc z gory dziekuje!
    >>
    >
    >Witaj,
    >
    >Za utrate danych odpowiedzialnosc ponosisz wylacznie TY. Trzeba robic kopie
    >cennych danych ....

    Ale prosze powiedz dlaczego???
    Tzn skad taki wniosek.
    Taki wniosek moim zdanim jest usprawiedliwiony tylko w jednym
    przypadku - gfdy w umowie bedzei wylaczona odpowidizlnosc za utrate
    danych. Umowe sprzedazy dysku.
    Natomiast ani ja ani ty- jak sadze nie widzilismy umowy , wiec pytam
    skad wycigasz takie wnioski.

    Moim zdaniem jezeli nic innego w umiwie nei zastrzezono to mozesz
    wystapic z roszczenimi z tytulu rekojmi, odstapic od umowy i zadac
    naprawienai szkody na zasadach oglonych.
    Pozdrawiam
    Romek
    www.prawnik.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1