  • Data: 2004-11-23 21:43:25
    Temat: Re: Zdjęcie z datownikiem - czy waż ne przed sądem?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Muran wrote:

    > Ani trochę. Chociaż zawsze fascynowała mnie raczej tylko ortografia, więc
    > mogę być odrobinę upośledzony.

    Sugeruję podszkolić się z logiki.

    > Jeśli dotąd nie zrozumiałeś, to informuję, że zamierzam zdjęcia wykonać np.
    > jutro. A nie miesiąc temu. Czyżbyś proponował coś jakieś inne podejście do
    > sprawy?

    Ja zrozumiałem. Tylko do ciebie nie dociera, że taki datownik każdy może
    sobie przestawić, więc dla sądu ma mniej-więcej takie same znaczenie,
    jak ozdobna ramka, w którą możesz zdjęcie sobie oprawić.

    Dotarło, czy nadal masz jakieś problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego?

    [ciach]

    > Uważasz mnie za tak tępego, że piszę na grupę na podstawie tego, co można
    > wyczytać z programu TV?

    Skoro nie zrozumiałeś, że datownik jest zupełnie nieistotny...

    > Poprosiłem o podanie informacji na temat podobnej sprawy. Nie potrafisz
    > podać mi takich informacji, więc...? Masz zły dzień? Zrozumiem. Wystarczy,
    > że o tym napiszesz wprost. Miast ujadać.

    Nie ujadam. Piszę. W sumie nie jestem zdziwiony, że nie rozróżniasz -
    twój prezentowany poziom inteligencji wskazuje, że ujadanie jest dla
    ciebie normalną formą komunikacji.

    > W tym wątku zaistniała kwestia świadków. Może to do niej się jakoś
    > ustosunkujesz? Czy też będziesz mnie wciąż pouczał na temat obsługi aparatu
    > fotograficznego?

    Świadkom nie jesteś w stanie bez ich wiedzy i zgody przestawić
    datownika. Więc, jeśli wysilisz swój móżdżek, zrozumiesz prostą prawdę -
    zeznania świadków mogą być coś warte, a data wpisana przez datownik z
    aparatu fotograficznego jest warta mniej, niż zeszłoroczny śnieg.