    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie nie przedstawia wylicytowanego towaru
    Date: Tue, 27 Jul 2010 01:56:10 -0500

    qwerty wrote:
    > Witam. Mam problem z jednym ze sprzedawcą na allegro. Otóż zakupiłem
    > pamięć na aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=1157361399
    > Po wylicytowaniu wysłałem natychmiast wiadomość do sprzedającego:
    > "Proszę wysłać pamięć dokładnie taką jak na zdjęciu (na kościach
    > HY5DU121622CTP-J)."
    > Po kilku godzinach (po ~6,5 h, a więc mieli czas na przeczytanie
    > wiadomości) dostaję wiadomość "Wysyłam towar zgodnie z wcześniejszymi
    > ustaleniami."
    > Po kilku dniach otrzymuję moduł z zupełnie niepotrzebnymi dla mnie
> [...]

    w zasadzie oba powinny być zgodne. I opis i zdjęcie.
    Szczególnie jesli zdjecie jest wyeksponowane tak jak na aukcji, której
    link podałeś. Można to potraktować jako opis pozostałych parametrów nie
    ujętych w tekscie.

    Tylko, że co dalej? Sztuka pod tytułem, co mi zrobisz jak mnie złapiesz?
    Nie da się tego sprzedać za tą cenę?