  • Data: 2010-07-27 07:49:24
    Temat: Re: Zdjęcie nie przedstawia wylicytowanego towaru
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > a czy zdjęcie nie jest częścią opisu.

    Czasem jest, czasem nie. Na Allegro przyjęło się, że jeśli zdjęcie
    przedstawia dokładnie ten przedmiot który jest wystawiony to pisze się
    "real foto". W innych przypadkach może to być np. zdjęcie z katalogu
    czy strony producenta. Fotografię uznałbym za część opisu w zakresie
    wyglądu przedmiotu, uszkodzeń itp. Tu przedmiot jest nieuszkodzony a
    wygląd nie ma znaczenia. Istotne parametry są w opisie i to jest
    wiążące.

    > więc jeśli się różnią to nie umieszczaj takiego samego zdjęcia.
    > Nie chodzi o wygląd, ale o parametry na tym zdjeciu umieszczone.

    Zdjęcie jest przydatne bo typów modułów pamięci jest bez liku
    i fotografia pomoże kupującemu zorientować się czy to jest to
    czego szuka. A parametry są nie na zdjęciu a w opisie.

    Jeśli wystawisz bluzkę i umieścisz zdjęcie dziecka w tej bluzce
    to w przesyłce ma być też dziecko, i to dokładnie to które jest
    na zdjęciu?

    Co niekoniecznie?