  • Data: 2020-12-08 01:00:06
    Temat: Re: Zdalne nauczanie i kamerka.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-12-07, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > Ta zgoda jest wyrażana poprzez samo odebranie przeze mnie połączenia.
    >
    > Natomiast jeżeli ja *każę* ci zadzwonić do mnie a brak połączenia audio
    > wizualnego uznam za nie wykonywanie obowiązku ustawowego to już mamy
    > trochę inną sytuację, prawda? Zwłaszcza kiedy jest to jednostronna
    > interpretacja rozszerzająca danego organu.

    No dobrze, może i się zgodze, że przykład niezbyt fortunny (Shrek, nie
    będę Ci juz osobno odpowiadał), z tym, że nadal nie widzę
    techniczno-prawnej różnicy pomiędzy zmuszeniem kogoś aby do tej szkoły
    przytuptał a zmuszeniem do użycia kamery. Jest kwestia owej prywatności,
    powiedzmy, że tez się mogę zgodzić, że nie zawsze jest mozliwe aby było
    nieprywatnie (matka stanie naga w drzwiach i inne klimaty), ale nadal
    nie ma odpowiedzi na pytanie, czy nie jest to czasem środek niezbędny do
    weryfikacji obecności ucznia na lekcji, czy upewnieniu się, że np.
    samodzielnie wykonuje pracę. Co z tym?

    --
    Marcin