  • Data: 2020-12-08 18:41:29
    Temat: Re: Zdalne nauczanie i kamerka.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 08.12.2020 o 17:34, J.F. pisze:

    >To jest stream przez serwery pośredniczące, więc nauczyciel cały czas
    >przesyła 0,5Mit/s.

    Racja.
    Tym niemniej ... pogratulowac łącz serwerom posredniczacym :-)

    >Obiecują cuda, ale to w reklamach, przy podpisywaniu umowy, a potem
    >podczas użytkowania wychodzi co jest warte takie czy inne łącze.

    IMO - calkiem znosnie chodzi.
    Oczywiscie mowie o "ostatniej mili", bo dalej trudno sprawdzic ... ale
    jak widac - od serwerow posredniczacych jest calkiem niezle, skoro
    tylko czasem przytyka ..

    >Nie wiem czego to wina, ale raz, dwa razy w tygodniu coś tam się
    >popierdzieli z tymi teams-ami. Ja akurat w pracy wtedy jestem, to nie
    >mam jak tego zweryfikować, ale od syna wiem, że raz to wina naszego
    >łącza, bo nic mu wtedy nie działa.

    Hm, troche za czesto, a raczej nie chodzi to przeciazenie danymi ..

    > Innym razem to chyba infrastruktura M$, bo sam internet działa, ale
    > od kumpli przez inne komunikatory dowiaduje się, że im też coś się
    > wysypało.

    Dobrze, ze zdazyli chmury rozwinac ...

    J.