  • Data: 2020-12-08 15:13:53
    Temat: Re: Zdalne nauczanie i kamerka.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > nie ma odpowiedzi na pytanie, czy nie jest to czasem środek niezbędny do
    > weryfikacji obecności ucznia na lekcji,

    Nie jest. W przypadku moich dzieciaków wystarczy jak burkną coś do
    mikrofonu lub napiszą na czacie.
    Poza tym nie widzę przeciwwskazań żeby nie puścić w pętli wcześniej
    nagrany film z przebywania przed komputerem.

    > czy upewnieniu się, że np.
    > samodzielnie wykonuje pracę. Co z tym?

    Kamera skierowana w twarz ucznia nie zapobiega oszukiwaniu i
    niesamodzielnemu wykonywaniu zadań.
    Mój młody ma na jednym monitorze teams-y a na drugim co mu się tam
    podoba; gra, youtub, redtub... To może mieć i ściągi.
    Wiem, że są rodzice, którzy odrabiają lekcje za dzieci, to jakiś problem
    żeby rodzic stanął poza obszarem widzenia kamery?