    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbrodnia doskonałÂa?
    Date: Fri, 11 Mar 2011 13:24:34 +0100

    W dniu 11.03.2011 13:11, Liwiusz pisze:

    > Cóż, widać że i wśród ludzi zaczęły już się rodzić ROBOTY. Normalnie
    > "koń jaki jest, każdy widzi", a definicje służą mają jedynie pomóc
    > zrozumieć świat. Gorzej jest, jeśli ktoś żywego świata nie zna i karmi
    > się suchymi definicjami, wówczas faktycznie wychodzi mu taki algorytm,
    > że kontynent jest wyspą.

    A przeszkadza coś komuś, żeby być i Murzynem i Mężczyzną?

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2473658/kontynent
    kontynent
    1. <<wielki obszar lądu otoczony morzem i oceanem>>

    Więc kontynent to po prostu wielka wyspa, dodatkowo w wymaganiu mająca
    mieć otoczenie oceanem i morzem jednocześnie, podczas gdy wyspa ma być
    po prostu otoczona wodą. Czyli Australia czy Antarktyda są jednocześnie
    wyspami i kontynentami.

    ATPO, to Europa, zgodnie z tym znaczeniem nie jest kontynentem i
    przewidziano dla niej osobny zapis:
    3. <<masyw lądowy Europy (bez Anglii)>>

    Gorzej, że dla Azji nie przewidziano, więc Azja jest defakto kontynentem
    tylko jako Eurazja.

    > U Przemysława takie absurdy wychodzą dość często.

    Przecie nie ja to wymyśliłem, tylko podsunąłem definicję, po tym jak
    kolega Kamil w sposób dla siebie niestety właściwy obluzgał chamsko
    Łukasza.

    > I co gorsza -
    > logicznie rzecz biorąc - ma rację. Tyle że ludzkich definicji nie można
    > stosować do sztucznie stworzonego umysłu, ponieważ nie umie on wziąć
    > korekty na tak zwane "doświadczenie życiowe".

    No więc biorąc ,,mózgowo'', po co się czepiać Łukasza w temacie
    Antarktydy, skoro ,,mózgowo'' chciał on rozważyć czy może być teren
    Ziemi Niczyjej, gdzie zbrodnia ujdzie gadem czy tam płazem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek