  • Data: 2011-03-11 12:55:20
    Temat: Re: Zbrodnia doskonałÂa?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> kontynent

    > Ale jakie znaczenie to ma dla sprawy morderstwa?

    Co do samej dyskusji może i żadne. Pomijając fakt, że wyciągacie błędne
    wnioski.

    art. 111
    § 1. Warunkiem odpowiedzialności za czyn popełniony za granicą jest
    uznanie takiego czynu za przestępstwo również przez ustawę obowiązującą
    w miejscu jego popełnienia.

    ALE
    par. 3:
    Warunek przewidziany w § 1 nie ma zastosowania do [...] osoby, która
    popełniła przestępstwo w miejscu nie podlegającym żadnej władzy państwowej.

    > Dlaczego akurat definicja z wikipedii ma być silniejsza od SJP?

    No i kolejny cyborg ;) To nie jest 0 1. Żywy człowiek wie, że nieraz
    wikipedia może się mylić, nieraz sjp, w tym przypadku definicja wyspy na
    SJP jest niepełna, lakoniczna. Kontynent to nie wyspa i tego mnie uczyli
    już w przedszkolu.

    --
    Liwiusz