    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fa2bbea$0$6344$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa2c866$0$6345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa2d523$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa429b2$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Zbiegowisko
    Date: Thu, 5 Nov 2020 18:39:12 +0100

    dyskusyjnych:5fa429b2$0$519$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04.11.2020 o 17:21, J.F. pisze:

    >Normalnemu człowiekowi śmiecenie przeszkadza. Tobie nie?

    Niewiele. Znacznie bardziej mi blokowanie drogi przeszkadza :)

    >To jakieś usprawiedliwienie?

    Nie, ale powinny ci obecne protesy przeszkadzac :-)

    >Bredzisz jak obrońcy kościelnych pedofilów: "a bo wśród
    >murarzy/nauczycieli też są pedofile".
    >No są. I nijak to nie usprawiedliwia pedofilów kościelnych.

    Nijak. Ale czy najezdzanie na koscielnych pedofilow jest wtedy
    uzasadnione ?

    >Śmiecenie tekturami nijak nie usprawiedliwia śmiecenia podczas tzw.
    >procesji.

    A smiecenie w czasie procesji nijak nie usprawiedliwia smiecenia w
    czasie protestow :)

    >Niektórzy pracują na zmiany,

    Dzien wolny od pracy ... ok, nie dla wszystkich :-)

    >niektórzy mają małe dzieci,

    Ktore powinny w procesji isc :-)

    >które z sukcesem udaje im się zasem położyć spać. (Ja pierdolę,
    >dlaczego dorosłemu człowiekowi trzeba tłumaczyć oczywistości?)

    To uspisz za godzine.
    A czemu nie ganisz aktualnych protestantow za budzenie dzieci ? :-P

    >Czyli jakby procesje były dwa razy do roku, to przy drugim razie już
    >mogę rzucać kamieniami?
    >Czyli jak jakiś protest będzie raz do roku, to można protestować, bo
    >procesje też się odbywają raz do roku?
    >Dobrze się czujesz?

    >Temat kościelnych dzwonów już był omawiany.
    >Napierdalanie dzwonami nie ma usprawiedliwienia. Nie napierdalają w
    >słusznej sprawie, a wręcz przeciwnie.

    A, czyli dzielimy protesty na sluszne i niesluszne :-P
    Koscioly protestuja przeciw laicyzacji spoleczenstwa :-P
    A obecne protesty sa przeciez przeciw zakazowi zabijania, to nawet ty
    musisz uznac za niesluszne :-P

    Ale ja o czym innym - jak pomieszkasz przy dzwonnicy, to nie za
    kamieniami bedziesz sie rozgladal, bo kamieniem dzwonu nie uszkodzisz
    :-)
    A raz do roku bys pewnie wybaczyl, nawet jak ci dziecko obudza.

    Na szczesie jak sie okazuje, to SM, policja i Sanepid dzialaja.

    >Nie pierdol. Zamiast sklepu z cebulą dla teściowej (nie ja to
    >wymyśliłem) możesz wstawić co chcesz. Jesteś w tym mistrzem i prawie
    >dorównujesz grupowemu kulsonowi. Stać cię na więcej.

    Nad wycieczke nad jezioro chce jechac, a tu mi jakies **** droge
    blokuja :-P

    >Jak boczna droga, to w porządku. Bo bocznymi drogami przecież
    >samochody nie jeżdżą.

    Rzadko. To moze sie nie spotkaja.

    No dobra nie tak znow rzadko, ale zatoru nie widac
    https://www.youtube.com/watch?v=IllbxoWZpn0

    >Jak ty wymyślasz jakieś z dupy wzięte hipotetyczne sytuacje, które
    >"usprawiedliwiają" wjechanie samochodem w ludzi, to OK, ale jak ja
    >podam wymyślony przykład, to oczywiście nikt bocznymi drogami nie
    >jeździ samochodem...

    Nie, to dla ciebie obecne protesty sa "sluszne", wiec wszystko
    usprawiedliwiaja, a dla innych masz zero tolerancji :-P

    J.