  • Data: 2020-11-06 12:01:56
    Temat: Re: Zbiegowisko
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fa44bc5$0$517$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 05.11.2020 o 18:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    [ciach głupoty]

    >A nie są?
    >Napisz choć raz w życiu coś merytorycznego, napisz dlaczego są
    >niesłuszne.

    Ale to jest twoje zdanie, i nie dopuszczasz, ze ktos moze miec inne.
    Tylko twoje jest dobre .

    >Bredzisz.
    >Trzeba być kretynem żeby wjeżdżać w ludzi samochodem, bo ten ktoś
    >uważa, że protest jest niesłuszny, a potem wymyślać z dupy wzięte
    >usprawiedliwienia, że teściowa na cebulę czekała.

    Ok, tak postawione mozemy przyjac.
    Czyli rozjezdzanie inaczej myslacych jest niedopuszczalne.
    W zasadzie mozemy sie zgodzic.

    Ale blokowanie ich na drodze jest dopuszczalne. Klepanie w samochod
    jest dopuszczalne.
    Hm ... ja bym tam jednak wolal, zeby mnie nie blokowali.
    Niech sobie robia protest pod siedzibą PiS pod koniec godzin
    urzedowania :-P

    A jak dwie bandy narodowcow przyblokuja takich slusznie protestujacych
    w uliczce i przetrzymaja przez pare godzin to dobrze, czy policja ma
    ich uwalniac ?

    Na poczatek oczywiscie kulturalnie przyblokuja - kordonem.
    Ale jak sie protestujacy zrobia agresywni, to oczywiscie w samoobronie
    pałki moga pojsc w ruch :-)

    Napisz gdzie mieszkasz - urzadze jednoosobowy protest i zablokuje
    brame, zebys nie mogl wyjsc.
    Albo przyniose spory megafon i od 6 do 22 bede ci budzil dziecko, w
    celu oczywiscie wiekszej zauwazalnosci, ktora dobra jest :-)

    J.