  • Data: 2020-11-06 16:24:11
    Temat: Re: Zbiegowisko
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, opatrznie rozumiesz. Uważam, że spontaniczne zbiegowisko jest
    > wówczas, gdy faktycznie gdzieś się więcej ludzi przypadkowo zejdzie. No
    > i oczywiście i pod wielkim drzewem mogą się zejść przypadkowo, ale
    > zdecydowanie większa jest szansa na takie spontaniczne spotkania w
    > miejscach, w których ludzie się spotykają "spontanicznie".

    Czyli twierdzisz, że jeżeli msza jest o godz.18-tej, co niedzielę, to
    jest większa szansa, że ludzie spotykają się pod kościołem spontanicznie?

    Dobre :)

    Może ty używasz słowo "spontanicznie" w innym znaczeniu niż ludzie,
    którzy chodzili (spontanicznie :):)) do szkoły?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr