  • Data: 2020-11-05 17:34:58
    Temat: Re: Zbiegowisko
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2020 o 17:21, J.F. pisze:

    > Ale to ci tak bardzo przeszkadza ?

    Normalnemu człowiekowi śmiecenie przeszkadza. Tobie nie?

    > Po obecnych chyba tez jakies kawalku tektury zostaly ...

    To jakieś usprawiedliwienie?

    Bredzisz jak obrońcy kościelnych pedofilów: "a bo wśród
    murarzy/nauczycieli też są pedofile".
    No są. I nijak to nie usprawiedliwia pedofilów kościelnych.

    Śmiecenie tekturami nijak nie usprawiedliwia śmiecenia podczas tzw.
    procesji.

    > Raz do roku w samo poludnie ...

    Niektórzy pracują na zmiany, niektórzy mają małe dzieci, które z
    sukcesem udaje im się czasem położyć spać. (Ja pierdolę, dlaczego
    dorosłemu człowiekowi trzeba tłumaczyć oczywistości?)

    Czyli jakby procesje były dwa razy do roku, to przy drugim razie już
    mogę rzucać kamieniami?

    Czyli jak jakiś protest będzie raz do roku, to można protestować, bo
    procesje też się odbywają raz do roku?
    Dobrze się czujesz?

    > przenies sie gdzies w poblize dzwonnicy,
    > to bedziesz mogl chwalic prawo do demonstrowania i uciazliwosci :-)

    Temat kościelnych dzwonów już był omawiany.
    Napierdalanie dzwonami nie ma usprawiedliwienia. Nie napierdalają w
    słusznej sprawie, a wręcz przeciwnie.

    > Sklep zamkniety w swieto ...

    Nie pierdol. Zamiast sklepu z cebulą dla teściowej (nie ja to
    wymyśliłem) możesz wstawić co chcesz. Jesteś w tym mistrzem i prawie
    dorównujesz grupowemu kulsonowi. Stać cię na więcej.

    > One to jakos chyba bardzo bocznymi drogami chodza .

    Jak boczna droga, to w porządku. Bo bocznymi drogami przecież samochody
    nie jeżdżą.
    Jak ty wymyślasz jakieś z dupy wzięte hipotetyczne sytuacje, które
    "usprawiedliwiają" wjechanie samochodem w ludzi, to OK, ale jak ja podam
    wymyślony przykład, to oczywiście nikt bocznymi drogami nie jeździ
    samochodem...

    Ręce opadają. Z takimi jak ty nie da się normalnie dyskutować. To trzeba
    leczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr