  • Data: 2004-11-18 17:54:57
    Temat: Re: Zawieszenie wyroku - bardzo prosze o pomoc
    Od: "Mrqs" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:cnhjp6$n17$1@news.onet.pl...
    > użytkownik Mrqs napisał(a) w wiadomości
    >
    >Składać apelację jeśli są ku temu podstawy: skazany jest niewinny lub kara
    jest
    >rażąco wysoko - to chyba nie wchodzi w grę, więc raczej dać sobie spokój.

    Nie wchodzilem wczesniej w szczegoly sprawy ale wina zostala stwierdzona
    tylko na podstawie zeznan (pomowienia) wspoloskarzonego, ktoremu sad dal
    wiare. Nie bylo zadnych materialnych dowodow, zupelnie nic, tylko slowa
    jednego oskarzonego przeciw slowu drugiego.

    > Złożyć wniosek o wydanie wyroku łącznego, lub też zrobi to sąd z urzędu
    > (powinien). Odbywa się rozprawa w której może brać udział skazany. Korzyść
    > polega na tym że będzie jedna kara (łączna) za oba przestępstwa.
    Przeczytaj
    > sobie art. 85-86 kk. Kodeks karny znajdziesz w internecie.

    Dzieki. Naprawde jestem wdzieczny.

    Co prawda mam metlik w glowie, bo uzyskalem rowniez info od prokuratora (
    nie zwiazanego ze sprawa), ze skoro oba wyroki sa z innych paragrafow ( art.
    45 i art. 48) to pierwszy wyrok nie "odwiesza sie" a co za tym idzie nie
    nastepuje laczenie kary. Nie wiem co o tym myslec.

    Mrqs