    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie od Strazy Miejskiej
    Date: Tue, 20 Jun 2006 20:21:57 +0200

    Andrzej Lawa wrote:

    > Z drugiej strony narzekają na wydatki budżetowe (normalna rozprawa za
    > każdym razem to znacznie wyższe koszta!!!) i jeszcze domagają się
    > odholowania pojazdu (co jest znacznie bardziej dokuczliwe i kosztowne,
    > niż rozprawa przed sądem grodzkim).

    Ja bym zamiast sadu wprowadzil odholowywanie. Wtedy nie podatik placi za
    akcje, tylko wlasciciel samochodu. Bo zeby odebra cmusi zaplacic za
    holowanie, za parking, za mandat no i na dodatek musi "dymac" za
    miasto...

    > Pomijam taki detal, że do odholowywania pojazdów nieprawidłowo
    > zaparkowanych, ale NIE POWODUJĄCYCH ZAGROŻENIA (lub choćby drastycznie
    > utrudniających ruch) nie ma podstaw.

    No wlasnie. A przydaloby sie, zeby zmienic prawo - wtedy bylo bytaniej
    dla podatnikow, drozej dla lamiacych przepisy. Sady nie zajmowalyby sie
    takimi pierdolami. A ktos, komu raz odholuja wozek i bedzi emuzial
    zaplacic 1500 wszystkich oplat, zeby fgo odebrac jzu wiecej nie stanie
    nz zakazie, chocby mial maszerowac z parkingu 2 kilometry...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m