  • Data: 2006-06-20 17:19:18
    Temat: Re: Zawiadomienie od Strazy Miejskiej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > No moze miec. Np. ze jest siostrzencem prezydenta, tego czy owego...
    >
    > Albo ze wlasnie przywiozl umierajaca/rodzaca kobiete i obcalil jej
    > zycie...

    "Zwykle"?

    Jak często ci się zdarza być siostrzeńcem przezytenta czy odwalać robotę
    za karetkę?

    Powtarzam - chyba jak do ściany: na wyroku "zaocznym" jest pouczenie o
    możliwości odwołania. Masz usprawiedliwienie - odwołujesz się.

    Po cholerę sąd ma przeprowadzać za każdym razem pełne postępowanie,
    skoro w takich przypadkach kara nie należy się tylko wyjątkowo! Tak jest
    taniej i sprawniej.

    > Dlatego nalezy je odholowywac. Wlasciciel pojedzie, zaplaci, odbierze, i
    > juz nigdy wiecej nie bedzie pozyczal samochodu....

    Ludzie to jednak porypany gatunek...

    Z jednej strony narzekają na "niesprawiedliwość" wyroków (od których
    można się odwołać!!!) orzekanych w trybie jak wyżej.

    Z drugiej strony narzekają na wydatki budżetowe (normalna rozprawa za
    każdym razem to znacznie wyższe koszta!!!) i jeszcze domagają się
    odholowania pojazdu (co jest znacznie bardziej dokuczliwe i kosztowne,
    niż rozprawa przed sądem grodzkim).

    Pomijam taki detal, że do odholowywania pojazdów nieprawidłowo
    zaparkowanych, ale NIE POWODUJĄCYCH ZAGROŻENIA (lub choćby drastycznie
    utrudniających ruch) nie ma podstaw.