    Subject: Re: Zawiadamiający Birgfellner zaczął unikać prokuratury?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 23 Feb 2019 14:23:54 +0100

    > Z punktu widzenia sprawy najlepiej byłoby wszcząć, zbadać i ewentualnie
    > umorzyć. Wówczas już każde kolejne zawiadomienie kończy się "z automatu"
    > odmową wszczęcia.

    Buahahahaha! Zdziwiłbyś się, jak jest naprawdę. Widywałem już nie raz
    sprawy umorzone, które były mielone jeszcze po kilka razy, bo jakiś
    idiota napisał do posła albo ministra. Ten na odwał oczywiście
    przekazywał to do Prokuratury Krajowej, a ta oczywiście polecała,
    "ponowne przeanalizowanie i uzupełnienie materiału". Gówno to oczywiście
    za każdym razem dawało. Rekord jaki pamiętam to 7 razy.

    --
    Sonn