  • Data: 2006-01-21 19:53:37
    Temat: Re: Zawalona wiata
    Od: "S." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oplaciles sluzacego do odsniezania wiaty jasniepana?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Nie, nie oplacilam. Ale nigdzie nie jest okreslone wprost, ze to ja mam sie tym
    zajac, skoro wiata jest na parkingu za ktory place, a do tego parkingowi
    zarzekali sie, ze sie tym zajma, bo to jest ich problem, a poza tym to
    konstrukcja zostanie wzmocniona. Poza tym jesli po kilku dniach opadow sniegu
    zawala sie wiata, tzn. ze chyba konstrukcja lub/i wykonanie nie byly najbardziej
    odpowiednie (szczegolnie jesli inne na tym samym parkingu stoja). Ale dzieki za
    troske. Mam nadzieje, ze nigdy nie bedziesz w podobnej sytuacji. Poza tym, jesli
    jest to nasza wiata i temu facetowi nic do tego, to dlaczego samowolnie je
    rozbiera, bez upowaznienia wlasciela??

    S.