  • Data: 2009-05-25 11:54:25
    Temat: Re: Zatrudnienie obcokrajowca w spółce prawapolskiego
    Od: "Michal" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A Art. 88. Ustawy o promocji zatrudnienia?.Zezwolenie na pracę jest wymagane,
    jeżeli cudzoziemiec:
    2) w związku z pełnieniem funkcji w zarządzie osoby prawnej wpisanej do rejestru
    przedsiębiorców lub będącej spółką kapitałową w organizacji przebywa na
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez okres przekraczający łącznie 6
    miesięcy w ciągu kolejnych 12 miesięcy;