  • 1. Data: 2009-05-21 11:25:37
    Temat: Zatrudnienie obcokrajowca w spółce prawapolskiego
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Czy obywatel Wloch zatrudniany w spolce prawa polskiego, na stanowisku
    Prezesa Zarzadu, na podstawie kontraktu menadzerskiego, musi posiadac
    pozwolenie na pobyt i prace w Polsce?

  • 2. Data: 2009-05-21 20:36:17
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Michal wyskrobał(a):
    > Czy obywatel Wloch zatrudniany w spolce prawa polskiego, na stanowisku
    > Prezesa Zarzadu, na podstawie kontraktu menadzerskiego, musi posiadac
    > pozwolenie na pobyt i prace w Polsce?

    W Unii jesteśmy, Włochy też. Pozwolenia na pobyt nie musi mieć, pozwolenia
    na pracę na 99% też nie.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-05-22 11:37:38
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    A jakie przepisy o tym mowia?

  • 4. Data: 2009-05-22 16:43:07
    Od: kuba <j...@g...com>

    Michal pisze:
    > A jakie przepisy o tym mowia?

    - Art. 39 i następne Traktatu ustanawiającego Wspólnotę Europejską
    - Dyrektywa nr 2004/38 i implementująca ją
    - USTAWA z dnia 14 lipca 2006 r., o wjeździe na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium
    obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin

    Twój Włoch powinien jedynie zarejestrować pobyt trwający dłużej niż 3
    miesiące, w myśl przepisów ustawy, której tytuł podałem. Patrz art. 20 i
    dalej.

    pozdrawiam
    kuba

  • 5. Data: 2009-05-24 09:05:41
    Temat: Re: Zatrudnienie obcokrajowca w spólce prawa polskiego
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy obywatel Polski zatrudniany w spółce prawa niemieckiego, na stanowisku Prezesa
    Zarzadu, na podstawie kontraktu menadżerskiego, musi posiadac pozwolenie na pobyt i
    pracę w Niemczech?

    Czy obywatel Wloch zatrudniany w spolce prawa polskiego, na stanowisku huydraulika,
    na podstawie umowy o pracę, musi posiadac pozwolenie na pobyt i prace w Polsce?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-05-24 19:25:03
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 24 May 2009 11:05:41 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Czy obywatel Polski zatrudniany w spółce prawa niemieckiego, na stanowisku Prezesa
    Zarzadu, na podstawie kontraktu menadżerskiego, musi posiadac pozwolenie na pobyt i
    pracę w Niemczech?

    Pobyt musi zarejestrować i uzyskać kartę pobytu. To jedynie biurokratyczna
    czynność urzędowa.
    Zezwolenie na pracę musi mieć

    > Czy obywatel Wloch zatrudniany w spolce prawa polskiego, na stanowisku huydraulika,
    na podstawie umowy o pracę, musi posiadac pozwolenie na pobyt i prace w Polsce?
    > JaC

    odpowiedź już była udzielona.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

  • 7. Data: 2009-05-25 11:54:25
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    A Art. 88. Ustawy o promocji zatrudnienia?.Zezwolenie na pracę jest wymagane,
    jeżeli cudzoziemiec:
    2) w związku z pełnieniem funkcji w zarządzie osoby prawnej wpisanej do rejestru
    przedsiębiorców lub będącej spółką kapitałową w organizacji przebywa na
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez okres przekraczający łącznie 6
    miesięcy w ciągu kolejnych 12 miesięcy;