  • Data: 2009-10-17 15:51:07
    Temat: Re: Zastawiony przejazd droga prywatna
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za 200 może być trochę drogo - klient będzie twierdził, że zero
    > przeoczył i tak dalej :>

    wiesz:) nieumiejetnosc czytania tak jak znajomosc prawa szkodzi - mogl sie
    zapytac jak mial watpliwosci:) z cala pewnoscia pracownik udzielilby
    wyczerpujacej odpowiedzi:) a skoro nie pytal sie to byl pewien:)

    > Ale metoda dobra, podobnie jak dołączanie zapisku o ponoszeniu
    > kosztów przechowania przy przyjmowaniu czegokolwiek do naprawy
    > (w regulaminie, najlepiej dawanym do podpisania razem z innymi
    > kwitami, na tej samej kartce).

    tak mniej wiecej ja robie. prowadze m.in. serwis komputerowy i delikwent
    oddajac sprzet kazdorazowo podpisuje krotkie oswiadczenie/regulamin ktory
    stanowi m.in. ze klient oswiadcza ze calosc zainstalowanego oprogramowania w
    komputerze jest legalna - to na wypadek nalotu BSA dupochron na mnie. Mam
    legalny soft w domu i firmie (tak wiem, naleze do mniejszosci...) i jak
    czasami widze co wjezdza na stol to rece sie zalamuja same.
    Ludzie piratuja gre placac na stadionie 10lecia czy na gieldzie komputerowej
    10-20 czy ile tam ta plyta u nich kosztuje a ta sama gra legalna, w
    eleganckim pudeleczku, z oryginalna ladnie wydrukowana plyta a nie podpisana
    markerem stoi po 19,9 czy 24.90. Sa gry nowe calkowicie ktore sa pierunsko
    drogie ale np nowosc ktora kosztuje 160,- i jest na czterech plytach bedzie
    u pirata kosztowac 40-80pln i co lepsze potrafi byc np. spolszczona przez
    rosjanina (efekty piorunujace - zaluje ze nie mam ale kiedys widzialem gre
    diablo tak spolszczona:))))). ale coz:) ludzie sa tak tepi ze i do media
    marktu leca uwazajac ze wszystko co tam kupia jest tansze:) a tu wala:)
    az sie prosi zamalowywac slowo "nie" ze sloganu na ich billboardach:)
    achhh taka dygresja mnie dopadla...

    > IMVHO już 20..30 zł ("i 90 za brak biletu") będzie działać odstraszająco.

    ale po co skoro mozna w ten sposob trwale rozglosic a i koszt tabloiczek sie
    zwroci:) a i moze na wybrukowanie starczy, albo na kwietnik:) albo tabliczke
    podswietlana:) albo inkasenta:D