  • Data: 2009-10-19 13:20:30
    Temat: Re: Zastawiony przejazd droga prywatna
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A niby obecne prawo nie uwzględnia? Z ludzi którzy puszczają publicznie
    > muzykę choć nie mają do tego prawa "zrobiono" przestępców?

    Czy mozna sprywatyzowac wode, tak, ze zbieranie deszczowki to kradziez?

    > Ktoś sobie robi przyjemną atmosferę dla klientów korzystając
    > z czyjejś pracy i nie musi odpalać działki? Fajnie - byłoby
    > idealne prawo mające w d** prawa autorów... tylko nie wiem
    > jak się to ma do tego co pisałeś wcześniej...

    To dlaczego mam placic za reklamy w radio w moim sklepie?
    Czy radio za reklamy juz nie dostaje kasy ktra to daje artystom czy komu tam
    za to, ze puszcza ich muzyke?
    Dlaczego ja mam pokrywac komus emisje reklam jak to nie moje reklamy a nawet
    to moja konkurencja.