  • Data: 2009-10-17 20:46:20
    Temat: Re: Zastawiony przejazd droga prywatna
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > tak mniej wiecej ja robie. prowadze m.in. serwis komputerowy i delikwent
    > oddajac sprzet kazdorazowo podpisuje krotkie oswiadczenie/regulamin ktory
    > stanowi m.in. ze klient oswiadcza ze calosc zainstalowanego oprogramowania
    > w komputerze jest legalna - to na wypadek nalotu BSA dupochron na mnie.
    > Mam legalny soft w domu i firmie (tak wiem, naleze do mniejszosci...) i
    > jak czasami widze co wjezdza na stol to rece sie zalamuja same.

    Rezim jak w Korei Polnocnej... zastraszenie totalne... To chyba nawet w
    Korei Polnocnej az takiego strachu nie ma. A tu czytam " na wypadek nalotu
    BSA..." bo klient zainstalowal cos sobie - strach sie bac.
    O polici sprawdzajacej TomTomy slyszalem, teraz serwisy z nalotami, za
    chwile metki na ubranich beda sprawdzane. Rany Boskie. A nucenie melodi
    uslyszanej przez okno moze zostac uznane za piractwo i do pierdla... Czy
    naprawde piszemy o Polske czy jamis kraju pokroju Salwadoru, Hondurasu?
    Gdzie rezim stanowi absolutna wladze.