    From: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zastanawiajace....
    Date: Fri, 28 Jul 2006 11:14:56 +0200

    > Oczywiście dla klienta zapewne bardziej bezpieczne jest podpisywać umowę z
    > deweloperem w formie aktu notarialnego.

    IMHO w tym wypadku szkoda ładować kasę notariuszowi. Natomiast gorąco
    zalecam skonsulowanie umowy z prawnikiem specjalizującym się w takich
    umowach. Umowę można spokojnie negocjować z developerem (przynajmniej 2 lata
    temu nie było problemu). W moim przypadku trafiłem na miłego i rozsądnego
    developera, więc bez problemu nanieśliśmy poprawki do umowy.

    Mimo, że sam wyłapałem kilka pułapek, to prawnik tez coś znalazł.
    Np. jakby developerowi wyszło większe mieszkanie, niż ustalone, to mam
    dopłacić za różnicę, a jak mniejsze, to nic mi nie zwrócą itd.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"