  • Data: 2006-07-28 08:16:59
    Temat: Re: Zastanawiajace....
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie była ona czasem notarialna? Ta przedwstępna?

    Nie ma takiego wymogu stawianego nawet przez banki. Oczywiście dla klienta
    zapewne bardziej bezpieczne jest podpisywać umowę z deweloperem w formie
    aktu notarialnego. Ja też podpisywałem umowę z deweloperem bez udziału
    notariusza - a akt notarialny podpisywałem po zakończeniu inwestycji, a
    kredyt był już prawie w całości wykorzystany (ostatnia transza była
    uzależniona od podpisania aktu ale było to 10% kwoty całego kredytu).

    Pozdrawiam
    Jacek P.