    From: "VoyteG" <V...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zastanawiajace....
    Date: 27 Jul 2006 03:21:34 -0700

    > Przecież to standard, że akt notarialny jest podpisywany po zakończeniu

    Mam wrazenie, ze tam opisana jest sytuacja zakupu, wiec standardowo
    uruchamia sie transze, zas warunkiem uruchomienia calosci jest akt
    notarialny wraz ze zlozeniem wniosku o wpis do KW, lub przynajmniej
    zobowiazanie strony sprzedajacej do zawarcia takiego aktu w okreslonym
    terminie od uruchomienia calosci kredytu.
    Na okres przejsciowy sa zabezpieczenia przejsciowe, ale to krotki
    okres.
    Cala sytuacja ciagnie sie jakis czas, wiec dziwia mnie okolicznosci
    uruchomienia kredytu, bo na teraz bank pozostaje bez zabezpieczenia,
    wiec czemu nie dziala?
    Inne okolicznosci, nam nie znane?
    Jesli tak, to prawnie sutyacja moze miec znaczace okolicznosci

    VoyteG