  • Data: 2023-12-29 21:43:36
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Dec 2023 21:38:06 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Ale wybory są raz na kadencję, a podatek co roku.

    Wybory sa czesciej. Samorzadowe, prezydenckie, europejskie.
    No chyba, zeby wzorem USA wprowadzic "mid term" - czyli co 2 lata
    połowe Sejmu.

    > Nie wkurza Cię to, że
    > politycy obiecują, a potem nawet nie próbują tego zrobić?

    Przestało.
    Nie zawsze sie da - bo partia, bo koalicja, bo swiat sie zmienia, bo
    pieniedzy brakuje. Przestałem nawet słuchac co obiecuja - moze w
    samorządowych sprawdzę.

    Ocenie za 4 lata ... i znow wygra PiS? :-(

    J.