  • Data: 2023-12-29 22:33:03
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2023 o 18:59, _Master_ pisze:

    > A Sienkiewicz sam wziął sobie prawo choć logiczne by było oddanie go KRRiT.
    > I o mu zrobisz? Też nie miał prawa.

    Być może - to oddzielny temat

    > Prezydent rozwiąże Sejm bo stwierdzi że koalicja tęczowa ŁAMIE PRAWO
    >
    > BO ŁAMIE

    Zaraz - ty twierdzisz, że p.o.rezydent rozwiąże sobie sejm bo mu się
    przejęcie TVPis nie podoba?

    > Tak samo jak Sienkiewicz usprawiedliwiał swoje działanie uchwałą Sejmu
    >
    > Tak samo Duda usprawiedliwiłby nie uchwaleniem budżetu.
    > Nie uchwalono bo go nie podpisał ;-)

    Konstytucja nie wymaga uchwalenia budżetu.

    > I co mu zrobisz?

    Ja nic - pół miliona osób już może coś zdziałać. Zwłaszcza jak policja
    nie będzie interweniować - duda będzie strzelał do suwerena?

    A sejm - po prostu go oleje. Potem duda oleje sejm. Będzieszmiał wojnę
    domową i historia go oceni. Wracając do tematu - co kto komu zrobi jak
    zrobi przewrót w kraju to kwestia tego za kim opowie się wojsko. Myślisz
    że sprawdzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!