  • Data: 2023-12-28 17:08:35
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.12.2023 o 13:15, _Master_ pisze:

    > Trzeba sobie w końcu uświadomić że koalicja tęczowa ma władzę ale
    > MNIEJSZĄ bo nie posiada swojego prezydenta
    >
    > Trzeba umieć to wziąć na klatę i przetwać

    Przecież to pisiory wyją i nie mogą się pogodzić z tym że przegrali..

    > jeśli dalej będą szli na RYMPAŁ to Duda wyśle budżet do TK i rozpisze
    > nowe wybory.

    To przejebią jeszcze bardziej a i presja społeczna żeby ich powstadzać
    za kraty będzie większa.

    > To tak wychodzi jak się falandyzuje prawo.

    Dokładnie tak - od dawna mówiłem że proces sprzątania po pisie będzie
    równie przykry jak samo upartyjnienie państwa przez pis. Tak się właśnie
    kończy falandyzowanie prawa oraz argumenty że skoro nigdzie nie jest
    napisane że jest zakaz srania stolik negocjacyjny to wolno srać i jest
    to skuteczna taktyka polegająca na tym że reszta się przesiada a srający
    zostaje zwycięzcą (samotnym) przy obsranym stoliku. Teraz trzeba obsrane
    państwo posprzątać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!