  • Data: 2009-09-24 20:29:27
    Temat: Re: Zaskakujacy wyrok sadu
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

    Pie*licie Hipolicie. Artykułom może i wierzyć nie można... bo nie oddają
    wszystkiego. Odkąd zdarzyło mi się być niewinnie skazanym przez kretynkę w todze
    i przez dwa lata do czasu apelacji i uniewinnienia chodzić z wyrokiem (choć
    nieprawomocnym) za popełnione przestępstwo to uwierzę we wszystko. Kretynce
    nawet nie chciało się dociekać jak było. Po prostu dostałem wyrok z rozdzielnika.

    Zresztą wystarczy pomyśleć. Sędziów do tej pory mamy tych samych co za PRL.
    Miało się niezawisłe szambo samo oczyścić. I co? G**no, w dodatku niezawisłe.

    Za PRL mieliśmy dyspozycyjnych i skur**łych sędziów. Teraz mamy sędziów
    niezawisłych i godnych szacunku. Szkoda, że tych samych. Idąc tym tokiem
    rozumowania, to wypada wierzyć w bajki i magię, jeśli się komusze łajno tak
    magicznie odmieniło przy tym nie usuwając nikogo z zawodu.

    mi