  • Data: 2009-10-24 14:53:01
    Temat: Re: Zasiedzenie w złej wierze
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Głogowski" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hbtasb$5r1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Czy zmiana właściciela może być rozpatrywana jako przerwanie okresu
    > zasiedzenia?

    Moim zdaniem nie.

    > O ile się nie mylę w chwili zakupu nieruchomości brakowało 3 lat do
    > uzyskania okresu 30 lat wymaganego w sytuacji zasiedzenia w złej wierze.

    Jedynym sposobem na uzyskanie pozytywnego dla Ciebie zakończenia sprawy
    pozostaje udowodnienie, że od 2005 roku osoba ta nie użytkowała tej
    nieruchomości. Co do sposobów, to już trudno mi powiedzieć. Może znalazłyby
    się zdjęcia satelitarne, na których widać, że to nieużytek. Dało by się w
    ten sposób dowieść, że w chwili robienia zdjęcia obszar był nieużywany. Czy
    możesz wskazać współrzędne GPS jakiegoś punktu należącego do przedmiotowego
    obszaru. Wówczas ja albo ktoś inny może by poszukał czegoś.