    From: Marcin Głogowski <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasiedzenie w złej wierze
    Date: Fri, 23 Oct 2009 23:19:18 +0200

    > A już wiem,
    > to było zasiedzenie, czegoś wcześniej "państwowego". Wtedy zasiedzenie
    > kończy się 1 X 2005.
    >
    > To wobec tego czarno to widzę ...

    Oj kolejna nieprzespana noc będzie...Problem w tym że pomagał nam słynny
    prawnik który zamiast przeprowadzić kwiecistą mowę na rozprawie jadł
    jogurt pod ladą.
    Nie ważne że sądził się pare lat o 8 złotych i wygrał skoro zawalił
    sprawe za olbrzymia kwote.
    Jest dokładnie tak jak Pan pisze - rolnik "władał" gruntami państwowymi,
    jednak nie był zarejestrowany nigdzie w księdze ani nie uprawiał ziemi.
    Mafia normalnie lepiej by nie wymyśliła takiego sposobu zarobienia
    milionów za darmo (wystarczy podstawic ludzi i kazdy nieuzytek nagle
    staje sie przez zasiedzenie wlasnoscia).
    Oj ciężko być uczciwym...
    Serdecznie dziękuję za wszelką pomoc mam nadzieję tylko że mi serducho
    nie siądzie do czasu kolejnej rozprawy.