  • Data: 2023-04-18 19:26:10
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2023 o 18:38, Shrek pisze:

    > Czy ty w ogóle czytasz co piszesz? Covid to choroba której jakieś 90%
    > ofiar stanowili ludzie po 70 (co też nie jest prawdą - po prostu
    > przeszli test, zdecydowana większość zmarła na "współisrtniejące"), a ty
    > wrzeszczysz wielkimi literami, że "najmłodsi są najnardziej narażeni"?
    >
    > Ile w Polsce zmarło osób poniżej 18 lat na sam kowid (bez chorób
    > wspóistniejących)? Wystarczy palców jednej ręki?
    >
    > Tobie naprawdę ten koronapierdolec na głowę się rzucił.

    Piszesz jak jakiś pisowski upośledzony ułom, który nie kliknie, nie
    przeczyta, nie bardzo wie z czym dyskutuje, ale wie lepiej. Jak typowy szur.

    Po pierwsze: nie ja to napisałem. To był cytat. Z linka. Nie wiem jak
    niskim poziomem intelektualnym trzeba dysponować żeby tego nie zauważyć.

    Po drugie: masz lepsze, bardziej wiarygodne dane i wiesz, że autorka
    bredzi, to napisz do niej, że bredzi, bo pewnie się nie zna, a ty się na
    tym znasz lepiej. Napisz, co ci odpisała.

    I po trzecie, nie wrzeszczę wielkimi literami. Nie wiem jak niskim
    poziomem intelektualnym trzeba dysponować żeby nie zauważyć, że to był
    cytat. Ctrl-C Ctrl-V z linka. A to jest śródtytuł jednego z akapitów. Na
    twoje nieszczęście autor tego wpisu postanowił napisać go wielkimi
    literami. Nie wiem dlaczego. Napisz do niego i zapytaj, a potem napisz
    co ci odpisał.

    A szury miały rację.
    Piotr