eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Tue, 22 Nov 2011 00:49:12 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 57
    Message-ID: <jaeo1i$t4m$1@news.task.gda.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    <4ecac726$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl> <jaek7h$avb$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-108-240.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1321919346 29846 89.76.108.240 (21 Nov 2011 23:49:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Nov 2011 23:49:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <jaek7h$avb$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691958
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-11-21 23:44, Ajgor wrote:
    > Użytkownik "gacek" napisał w wiadomości
    > news:jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl...
    >
    >> Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    >> niebieski, nie biorę?
    >
    > A co go to obchodzi? Czy ktoś w ogóle jeszcze pamięta naczelne hasło handlu:
    >

    No tyle obchodzi, że dwie osoby bez sensu dylały 60 km, bo się autorowi
    wymyśliło, że będzie mógł macać towar przed zakupem.

    > "Klient nasz pan"?

    Nie bądź śmieszny. Takie rzeczy to w filmach, a nie jak przyjeżdża koleś
    macać telefony - żeby szukać wady, która wedle producenta wadą nie jest.


    > A co, jeśli on zapłaci, po zapłaceniu rozpakuje, i się okaże, że dostał w
    > ogóle co innego,
    > niż zamawiał, a oni odmówią przyjęcia zwrotu?

    Złoży reklamację. Obstawiam, że euro nie żyje z podmianek w pudełkach.

    > I oczywiście znajdzie się
    > usłużny prawnik, który ZINTERPRETUJE jakiś zapis, że mają do tego prawo?
    > Kupowanie kota w worku ma być obowiązkiem kupującego?

    Ale jakim obowiązkiem? Zmusili go do czegoś?

    Nie kupił i tyle. Po to jest zakup na odległość, żeby z niego korzystać,
    a nie jechać do siedziby firmy i oczekiwać takiego samego podejścia. Nie
    mówiąc już o tym, że skorzystanie z prawa do zwrotu towaru wymaga
    zapłacenia przed sprawdzaniem towaru.

    > Niby dlaczego? ZAWSZE
    > masz prawo obejżeć towar przed kupnem.

    Nie.

    > Płacisz za zawartość, a nie za opakowanie.

    Rozumiem dla ciebie rozpakowany towar jest wart tyle samo co fabrycznie
    zapakowany przez producenta?


    >> Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność wobec klienta i
    >> zarabianie.
    >
    > Bzdura.
    > Jeśli sklep nie potrafi zrobić dobrze klientowi, to niech bankrutuje.

    Prawie. Ma robić dobrze dostatecznie dużej liczbie klientów, a nie każdemu.


    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1