eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Mon, 21 Nov 2011 22:42:12 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-108-240.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1321911727 8843 89.76.108.240 (21 Nov 2011 21:42:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Nov 2011 21:42:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691942
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-11-21 21:05, Adrian wrote:
    > Złożyłem rezerwację w sklepie EURO RTV AGD telefonu komórkowego.
    > Zamówienie wykonałem przez Internet. Po kilku dniach otrzymałem
    > informację, że produkt czeka do odbioru w sklepie. Udałem się, więc po
    > niego do sklepu oddalonego o 30 km. Ze sobą wziąłem wydrukowaną kartkę z
    > zamówieniem, na której widnieje napis małym druczkiem ,,Prosimy o
    > sprawdzenie sprzętu przy odbiorze, ponieważ produkty zakupione w
    > sklepach fizycznych na podstawie rezerwacji nie podlegają zwrotowi z
    > tytułu sprzedaży na odległość." Sprzedawca odszukał moje zamówienie i
    > pyta mnie czy płacę kartą czy gotówką. Ja mówię, że spokojnie najpierw
    > chcę dokonać sprawdzenia telefonu czy wszystko się zgadza i czy nie ma
    > wady fabrycznej, która w większości egzemplarzach niestety się ujawnia.
    > Poinformowano mnie, że nie ma takiej możliwości. Więc czytam, co pisze
    > na mojej kartce z zamówieniem. Wówczas słyszała napatoczyła się kobieta
    > z obsługi i tłumaczy mi, że to w ten sposób działa, że klient najpierw
    > płaci a później sprawdza towar. Oburzyłem się i pytam jak się ma ten
    > zapis do tego, co Pani mówi? Wzruszyła się ramionami i tyle.
    > Podziękowałem i wyszedłem. Pytanie do grupy. Kto ma rację? Ta kobieta
    > czy wiążący jest zapis, który widnieje małym druczkiem?

    A dlaczego nie i papier i kobieta?

    'Przy odbiorze' nie znaczy 'przed zapłaceniem' i nie wiem skąd ten wniosek.


    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1