  • Data: 2006-06-26 20:57:57
    Temat: Re: Zamówiony sprzęt niezgodny z opisem
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@w...pl napisał(a):

    > Tydzien temu w czwartek zakupilem przez internet notebooka. Po paru
    > dniach korzystania okazało się, że zamiast nagrywarki dvd (za
    > którą zapłaciłem i która w opisu przedstawionego na stronie miała
    > być w komputerze) jest zwykły napęd combo. Czy mam prawo domagać
    > się zwrotu pieniędzy?

    Malo tego, mozesz zwrocic sprzet bez podania przyczyny :) Masz na to
    ustawowo 10 dni od daty zakupu - a jesli sklep nie dopelnil niektorych
    formalnosci, ktorych prawdopodobnie nie dopelnil to ten termin trwa
    jeszcze dluzej :D

    > - zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być
    > odesłany w stanie, w
    > którym trafił do Kupującego. Dotyczy to również opakowania.

    Bzdura

    > - koszty przesyłki ponosi Kupujący

    Zgadza sie

    > W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie
    > będzie przyjęty, a towar odeślemy do Kupującego na jego koszt.

    Bzdura kolejna

    > W przypadku uszkodzenia opakowania, potrącane jest 8% wartości
    > towaru. Są to koszty manipulacyjne ponoszone przez nasz sklep.
    > </cytat>

    IMO tez bzdura

    > Towar który dostałem różni się od tego który zamawiałem. Czy
    > laptop musi zostać przyjęty? Czy muszę zapłacić 8% wartości
    > notebooka?

    Nie musisz. Masz prawo do zwrotu w stanie niezmienionym i oni musza Ci
    oddac cala kase.

    Jacek