eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamówiony sprzęt niezgodny z opisemRe: Zamówiony sprzęt niezgodny z opisem
  • Date: Mon, 26 Jun 2006 22:57:57 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamówiony sprzęt niezgodny z opisem
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <1...@y...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 84.10.252.5
    Message-ID: <44a04a58$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1151355480 84.10.252.5 (26 Jun 2006 22:58:00 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 44
    X-Authenticated-User: j...@j...com
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:397225
    [ ukryj nagłówki ]

    a...@w...pl napisał(a):

    > Tydzien temu w czwartek zakupilem przez internet notebooka. Po paru
    > dniach korzystania okazało się, że zamiast nagrywarki dvd (za
    > którą zapłaciłem i która w opisu przedstawionego na stronie miała
    > być w komputerze) jest zwykły napęd combo. Czy mam prawo domagać
    > się zwrotu pieniędzy?

    Malo tego, mozesz zwrocic sprzet bez podania przyczyny :) Masz na to
    ustawowo 10 dni od daty zakupu - a jesli sklep nie dopelnil niektorych
    formalnosci, ktorych prawdopodobnie nie dopelnil to ten termin trwa
    jeszcze dluzej :D

    > - zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być
    > odesłany w stanie, w
    > którym trafił do Kupującego. Dotyczy to również opakowania.

    Bzdura

    > - koszty przesyłki ponosi Kupujący

    Zgadza sie

    > W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie
    > będzie przyjęty, a towar odeślemy do Kupującego na jego koszt.

    Bzdura kolejna

    > W przypadku uszkodzenia opakowania, potrącane jest 8% wartości
    > towaru. Są to koszty manipulacyjne ponoszone przez nasz sklep.
    > </cytat>

    IMO tez bzdura

    > Towar który dostałem różni się od tego który zamawiałem. Czy
    > laptop musi zostać przyjęty? Czy muszę zapłacić 8% wartości
    > notebooka?

    Nie musisz. Masz prawo do zwrotu w stanie niezmienionym i oni musza Ci
    oddac cala kase.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1