eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamówiony sprzęt niezgodny z opisem › Re: Zamówiony sprzęt niezgodny z opisem
  • Data: 2006-06-28 14:22:44
    Temat: Re: Zamówiony sprzęt niezgodny z opisem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 28.06.2006 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski [###a...@I...ml1.net.###] napisał:
    >> Nie mniej to kupuący, nie sprzedawca decyduje w zgłoszeniu czego się
    >> domagać: naprawy bądź wymiany. Jeśli sprzedawca powołuje się na
    > nadmierne
    >> koszty, powinien to pisemnie uzasadnić.
    > Wymyślenie uzasadnienia w tym wypadku trudne nie jest. Wszak bez
    > wątpienia cały komputer ma wielokrotnie większą wartość od nagrywarki
    > DVD.

    Nie, nie jest, co nie zmienia faktu, że sformułowanie żądania należy do
    konsumenta. A może się to bardzo przydać w nie tak znowu rzadkiej sytuacji
    gdy sprzedawca przekroczy ustawowy termin 14 dniowy na ustosunkowanie się
    do reklamacji.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1