  • Data: 2009-06-29 19:14:37
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > Właściciel mieszkania.
    >
    > Reszta bez znaczenia (prawnego).

    Skoncz juz pisac glupoty. Moze byc wlascicielem i 10 mieszkan, ale jesli
    sa one w posiadaniu osob trzecich to on nie ma prawa tam ot tak bez
    powodu sobie wejsc i zamieszkac.

    Wyobraz sobie np moja sytuacje. Jestem wspolwlascicielem 3 kamienic,
    gdzie znajduje sie ok 20 mieszkan. W kazdym z tych mieszkan mieszkaja
    ludzie. Rozumiem, ze wg Ciebie moge sobie przyjsc do dowolnie wybranego
    mieszkania i wejsc bez pytania i zamieszkac? :D W najlepszym przypadku
    przyjedzie policja i zostane pouczony, a w najgorszym skoncze w pierdlu :)

    Jacek Kustra