  • Data: 2009-06-30 06:46:14
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" < napisał w wiadomości ...

    > Tu żadnej zmiany nie ma w moim stanowisku. od poczatku wszak uważałem, że
    > prawo używać ma, tylko technicznie nie za bardzo jest to realizowalne.

    Idź się wyśpij bo pie.....sz bzdury:
    technicznie jest to bardziej niż prosto realizowalne - dzwonisz na Policję
    że ktoś ci uniemożliwia wejście do własnej połowy mieszkania,
    przyjeżdżają i załatwiają sprawę...

    PS: naprawdę nie widzisz absurdalności swoich twierdzeń:
    wyjeżdżasz, dajesz sąsiadowi klucze żeby podlał kwiatki
    ten wymienia zamki i urzęduje w twoim mieszkaniu- wracasz,
    nie możesz sie dostać....
    idąc dalej twoim tokiem rozumowania to trzeba mu załatwić
    sądowa eksmisję żeby zrealizować swoje prawo ???????