  • Data: 2013-02-15 16:16:07
    Temat: Re: Zameldowanie na pobyt stały
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.02.2013 14:21, cte pisze:

    > A gdzie ustawa to definiuje? Moim zdaniem nigdzie.

    Widać słabo czytasz.

    [ciach]

    > Natomiast w ustawie znalazłem "Pobytem stałym jest zamieszkanie w
    > określonej miejscowości pod oznaczonym adresem z zamiarem stałego
    > przebywania". Nic o prawie do przebywania.

    No i?

    > Co to jest stałe przebywanie? Wracanie tam raz na tydzień jak się
    > pracuje w delegacji? Chęć powrotu za pół roku po robocie w Irlandii?
    > 8 godzin snu w tygodniu i trochę więcej w weekendy?

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/sta%C5%82y
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/przebywa%C4%87

    Polska język trudna język?

    Poza tym tak na zdrowy rozsądek: to ma być miejsce, gdzie deklarujesz
    być obecnym dla urzędów. Czyli jeśli do tego miejsca urząd przyśle
    korespondencję, to nie będziesz płakał, że nie dostałeś albo "dopiero po
    miesiącu" mogłeś odebrać i terminy minęły.

    Kapewu?

    > W sumie to już nie będę smęcić. W sumie to zdaję sobie sprawę że żyję w
    > kraju w którym jestem tylko gościem. Gospodarzami są urzędnicy, prawnicy

    [ciach lament patologicznego zrzędy]

    Tak, biedny strasznie jesteś i prześladowany.