  • Data: 2013-02-16 12:03:04
    Temat: Re: Zameldowanie na pobyt stały
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Feb 2013, cte wrote:

    > Znaczy jak chcę pożyczyć od kumpla auto żeby pojechać na badanie do szpitala
    > do innego miasta a on mi chce dać kluczyki to:
    > 1. Spisujemy umowę użyczenia (notarialnie)

    A nie wystarczy jak umowę zawrzecie USTNIE?

    > o czym zapomniałem?

    O tym, że umowa może być zawarta nawet niewerbalnie (bez słów, wyrażonych
    czy to na piśmie czy słowami), np. kładziesz kioskarzowi odliczoną
    kwotę i pokazujesz co chcesz, on bierze pieniądze i Ci daje i ...już.
    Umowa zawarta.

    Oczywiście, argumentacja jest a contrario - usiłujemy Ci pokazać,
    że ZAWARLIŚCIE UMOWĘ!
    Umowa to nie papierek, to "wyrażenie woli" przez zainteresowanych.

    pzdr, Gotfryd