    From: "MWojt" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup przez internet, oszustwo
    Date: Mon, 12 May 2003 20:50:20 +0200

    Witam

    > pewnie będziesz miał karę i nauczkę na przyszłość, aby nie kupować towarów
    > niewiadomego pochodzenia (pewnie kradzionych)

    Pewnie że będę miał karę i nauczkę! Szczerze mówiąc przez myśl mi nie
    przeszło że padnę ofiarą takiego oszustwa, właśnie ze względu na opinie
    sprzedawcy na allegro.pl

    > jeśli nie znasz pochodzenia tego radia, to śmiem twierdzić, że przez
    takich
    > jak ty tysiącami giną w polce radia samochodowe i inne przedmioty

    Niestety ze wstydem zgadzam się z tym... To była pierwsza (i ostatnia!!!)
    taka rzecz jaką kupiłem w życiu, nigdy wcześniej nie miałem wątpliwości co
    do legalnego pochodzenia kupowanych przeze mnie towarów. Miałem podstawy
    żeby uważać że nie inaczej jest w tym przypadku. Inne aukcje tego człowieka
    nie wyglądały podejrzanie...
    Jak narazie chciałbym się skupić na rozwiązaniu tego problemu.
    Pozdrawiam
    Marek W.