  • Data: 2011-11-18 16:28:37
    Temat: Re: Zakup mieszkania a rozliczenie CO...
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał
    > Kupiłem mieszkanie (ok, spółdzielcze własnościowe prawo do).
    > Okres rozliczeniowy za ogrzewanie: 1 lipca - 30 czerwca.
    > Mieszkanie zostało kupione 15 listopada b.r. W skład czynszu
    > wchodzi wchodzi przedpłata za ogrzewanie, wskazania zużycia ciepła
    > pomierników w obecnym okresie rozliczeniowym nie są zerowe.
    > Poprzednia właścicielka domaga się zwrotu przedpłat od lipca
    > do października. Czy ma do tego prawo?

    Każdy ma prawo szukać jelenia :)

    Ja kiedyś kupiłem mieszkanie w maju. Jakoś we wrześniu przyszło rozliczenie
    za sezon grzewczy z dopłatą, chyba z 400 zł. Zadzwoniłem do poprzedniego
    właściciela i ten bez żadnych fochów zapytał tylko jaka to dokładnie kwota i
    do kiedy powinien wpłacić. I tyle... Winien był spółdzielni, nie mnie.

    --
    M.