  • Data: 2011-11-28 08:28:34
    Temat: Re: Zakup mieszkania a rozliczenie CO...
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Fri, 18 Nov 2011 16:40:52 +0100,
    kamtzu <...@...pl> screamed:
    > Ja kupilem mieszkanie 1 czerwca (okres rozliczeniowy ten sam). W protokole
    > odbioru spisalismy wskazania elektronicznych podzielnikow i reszty
    > licznikow. Jako ze mieszkanie stalo puste spodziewane byly duze zwroty.
    > Zanioslem ten kwit do spoldzielni i w lipcu jak rozliczyli ogrzewanie to
    > dostalem zwrot tylko za ten okres w ktorym ja uzytkowalem mieszkanie - czyli
    > za czerwiec. Pozostala kwote spoldzielnia (a dokladniej zewnetrzna firma
    > jako podwykonawca) rozliczyla z poprzednim wlascicielem mieszkania.

    W mojej spółdzielni firma rozliczająca ogrzewanie może tak zrobić
    jedynie na wniosek samej spółdzielni. A spółdzielnia tego im nie zleca.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 09:27:46 user up 13000 days, 21:22, 1 user, load average: 0.98, 0.98, 0.31 ]

    It's here at last: We've released a 26-week project in 48 weeks.