eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?Re: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
    Date: Fri, 13 May 2005 21:46:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <d630g3$61k$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d62cqc$9g8$1@news.dialog.net.pl> <d62de6$mv1$1@inews.gazeta.pl>
    <d62e4g$af2$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: brm157.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1116013892 6196 83.29.106.157 (13 May 2005 19:51:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 May 2005 19:51:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:297331
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojtek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d62e4g$af2$1@news.dialog.net.pl...

    > do sklepu pretensji mieć nie mogę, bo on nic nie zawinił, informacje
    > przekazywał takie jak panasonic czyli, że qlink jest a to jest błąd ze
    > strony panasonica a nie sklepu. sam zostałem też wprowadzony w błąd
    > informacją na opakowaniu i stronie www. wolał bym jakoś panasonica do
    > odpowiedzialności pociągnąć albo jakiegoś za dość uczynienia, lub
    przperosin
    > z jakimś wyjaśnieniem czy coś tego typu. nie chodzi mi tak o te 150zł
    tylko
    > o fakt jak się panasonic zachowuje. gdybym wiedział z początku nic bym
    im
    > nie dał zarobić i bym nie stracił 150 zł, ale nie jest to kwota
    ogromna
    > tlyko chodiz mi o fakt wprowadzania klienta w błąd.

    Ale Ty możesz w zasadzie dochodzić swojego prawa od sklepu, bo on jest
    odpowiedzialny. Mógł byś teoretycznie próbować dochodzić na zasadach
    ogólnych odpowiedzialności od producenta, ale zapewniam Cię, że to o
    wiele, wiele trudniejsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1