eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-07 09:02:06
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > W dniu 06.04.2024 o 23:20, nadir pisze:
    [...]
    > Bo pomijając jawny konflikt interesow, to póki co mamy państwo
    > świeckie a nie kościelne.

    *Każdy* ginekolog musi być od aborcji? Nie wystarczy że "odeśle do
    innego" a placówka/szpital świadczy "pełen zakres usług" w ramach
    kontraktu z NFZ? Ile lekarzy ginekologów zajmuje się leczeniem
    bezpłodności i problemami nie związanym z ciążami?

    W tym konkretnym przypadku zakonnica-ginekolog się nie kryje z tym że
    jest zakonnicą (chodzi w habicie). Wiec póki jest "jedna na Polskę"
    to wystarczy jeśli pacjentka ma realne prawo skorzystać z innego lekarza
    ginekologa i podejście po linii "Chcącej pacjentce nie dzieje się krzywda".
    No chyba że krzywdą ma być już samo zobaczenie lekarz ginekolog w
    habicie (AFAIR nic ponad to nie zostało podane/zarzucone).

    Może to kurwy nędzy stosujmy/sugerujmy rozwiązania odpowiadające skali
    problemu - jedna na Polskę a nie "setki" (więcej niż 1%). Zawsze czujna
    Gazeta Wyborcza raportuje zalew studiów medycznych przez zakonnice i
    zakonników? <ironia> Po aż tak nachalnej promocji nie wykluczam zalewu
    w przyszłym roku akademickim. </ironia>