eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-07 09:27:56
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2024 o 22:52, Shrek pisze:
    > Że kalendarzyk jest mniej skuteczny od gumek - no jest. Dodatkowo nie
    > zmniejsza ryzyka chorób wenerycznych.

    Kościół twierdzi, że zapobiega chorobom wenerycznym? Po prostu pytam, bo
    nie śledzę aktualnych trendów. Pomysłem Kościoła na zapobieganie
    chorobom wenerycznym jest chyba bardziej wierność, niż kalendarzyk, a to
    już spora skuteczność.

    > Że kościół dalej uznaje oficjalnie egzorcyzmy?

    Ale chyba nie w zakresie zapobiegania ciąży - o czym tu próbujemy
    dyskutować. Egzorcyzm, to zwalczanie niewidzialną bronią niewidzialnego
    zagrożenia. Skuteczne, dokąd biorący w tym udział w to wierzą.

    > Że uważa że cieprienie uszlachetnia?

    Wiesz, dokąd tego cierpienia sami nie zadają, to pogląd dobry, jak każdy
    inny. Nie tylko Kościół tak uważa. W wojsku jest takie powiedzenie, że
    "Im więcej potu wylejesz na poligonie, tym mniej krwi na polu walki" -
    przykładowo. Twórca stylu KYOKUSHINKAY O YAMA przykładowo też tak uważał
    i oparł styl na tym, że masz przyjąć cios (cierpiąc) po czym dopiero
    uderzać. Mnisi Buddyjscy, to już w ogóle mają odlotowe pomysły z tym
    związane.

    > No właśnie. A spirala jest oficjalnie uznanym środkiem antykoncepcyjnym
    > o potwierdzonej skuteczności (IMHO najlepszym jak bzykasz się tylko z
    > żoną, bo jak nie to gumki). Dlaczego miałbym być pozbawiony najlepszej
    > opcji bo "sprawdzić czy nie ksiądz?"

    Ginekolog, to chyba nie tylko antykoncepcja. Faktycznie doradzanie się
    zakonnicy, jak nie zajść w ciążę podczas przygodnego seksu nie wydaje
    się najszczęśliwszym pomysłem, ale przecież ona może leczyć całą masę
    chorób z tym nie związanych. Po za tym pewnie może prowadzić ciąże. Tu
    też to, ze sama teoretycznie nie powinna zajść niewiele zmienia, bo mało
    który ginekolog był w ciąży, a masa ich przyjmuje porody.

    --
    (~) Robert Tomasik