  • Data: 2008-04-21 23:39:21
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "roni_" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fac24f34-ffd6-4259-b421-f6381a7bdec1@s50g2000hs
    b.googlegroups.com...
    > Dzisiaj właściciel mieszkania dostał wezwanie do rady osiedla. Na
    > spotkanie poszła moja mama która go reprezentuje (wujek jest we
    > Francji). Dowiedziała się, że sprawa przeciwko nam jest w toku, paru
    > sąsiadów złożyło skargi (ponoć niepierwszy raz) i czeka nas wezwanie
    > do sądu.
    Kiedyś miałem podobną sytuację. Wynająłem mieszkanie w bloku, gdzie - jak się
    potem dowiedziałem - część mieszkań jest komunalnych. Na nieszczęście też to
    pode mną, na parterze. Mieszkają tam dziwni ludzie, typ dresiarzy. Kupili sobie
    sprzęt grający i teraz wszyscy o nim muszą wiedzieć. Raz nie wytrzymałem, jak w
    niedzielę, o 6 rano włączyli na maxa subwoffer. Zadzwoniłem po policję, ta
    przyjechała, mandatu nie wlepiła ale powiedzieli mi, że znają tą rodzinkę i
    następnym razem będzie wniosek do sądu grodzkiego. Rodzinka się strasznie
    wkurzyla za to na mnie, bo generalnie z policją mają na pieńku - mają kuratora
    sądowego, ponoć za handel dragami. W międzyczasie szef wspólnoty - jak się potem
    dowiedziałem emerytowany milicjant, przyłapał kolegę, co podnajmuje u mnie pokój
    w tym mieszkaniu, na paleniu na klatce. A na parterze leżał zaschnięty paw,
    którego puścił sąsiad mieszkający nad nami (niezły cyrk, co ;) ) . I poszło
    pisemko z administracji do właściciela mieszkania, że pijemy i rzygamy na klace,
    zakłócamy spokój i demolujemy klatkę schodową. Mialem odpisać, ale nie zrobiłem
    tego z braku czasu. I jak narazie jest spokój - postraszyli i zamknęli się. A
    sąsiadki z dołu próbuja fikać ale wiedzą, że jak przegną, to mają gliny na karku