  • Data: 2010-07-15 21:53:31
    Temat: Re: Zakaz uzywania telefonu w pracy [OT]
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są też takie firmy, że zanim pójdziesz srać musisz odstać na czerwonej
    > kropce. Co oznacza, że zanim wybierze się pracę, trzeba poważnie
    > przemyśleć decyzję.

    U mnie w pracy są normalni ludzie.
    Mogę sobie z telefonu służbowego gadać z kim chce, o czym chcę i kiedy chce.
    Mamy założone limity a po ich wyczerpaniu możemy łączyć sie tylko z z
    numerami firmowymi.
    Ale są też miejsca gdzie nie możemy rozmawiać przez telefon komórkowy.
    I nie chodzi o samo rozmawianie tylko o możliwość powstania ładunków
    elektrostatycznych przy wyciąganiu telefonu z kieszeni.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.